...

Känner mig inte speciellt glad idag.. allt har bara gått fel. hemma är det bara massa gnäll och jag har inte ens orkat sätta mig vid datorn förrän nu,  vaknade vid 11 tiden av skrik i telefonen och ingen har varit glad hemma, negativ inställning smittar ju av sig och nu kan jag inte låta bli att känna hur allt suger. Dessutom har halva sommaren passerat och jag ser bara regn ute. Det börjar bli mörkt tidigare på dagen och sånt blir man också lite deppig av, snart är det dags för skolan igen ÅÅÅÅH FYFAN ORKAR INTE. Jag har aldrig varit en person som klarar av skolan. Sedan jag varit liten har jag undvikit skolan så mycket jag kan. i 8-9:an var jag inte ens där mer än en dag i veckan, konstigt nog lyckades jag komma in på gymnasiet ändå 
Jag pallade iofs bara gymnasiet ett år innan jag slutade.. men efter sommarn ska jag tillbax igen.
OH HAPPY DAYS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0